اتمام واحدهای مسکن مهر کردستان نیازمند تامین اعتباراست

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان:

اتمام واحدهای مسکن مهر کردستان نیازمند تامین اعتباراست

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضراتمام واحدهای مسکن مهر در استان با دو مشکل اساسی کمبود اعتبارات و ومشکلات زیر بنایی روبه رو است.

خسرو ویسی اظهار کرد: با وجود گذاشتن جلسات مختلف و هدف گذاری برای اتمام کار پروژه های مسکن مهر در استان متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری اقدامات اجرایی نمی شود.

وی به مشکل عدم گرفتن مجوز در فاز 4 بهاران اشاره کرد و افزود: پروژه مسکن مهر فاز 4 بهاران به دلیل روی کار آمدن دولت جدید و رویکرد جدید در زمینه تامین مسکن تسهیلات مسکن مهر قطع شد که این پروژه با مشکل عدم اخذ تسهیلات روبه رو شد.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به فرصت دولت برای دادن تسهیلات به این پروژه تا 30 مهر ماه جاری بیان کرد: متاسفانه این پروژه با مشکل گرفتن پروانه روبه رو است که بدون گرفتن پروانه از شهرداری نمی تواند تسهیلات را برای ساخت درایفت کنند.

ویسی بر گرفتن فرصتی دیگر از تهران برای گرفتن تسهیلات به این تعدادمسکن مهر در بهاران سنندج تاکید کرد و گفت: امیدواریم شهرداری در صدور پروانه برای پروژه مسکن مهر فاز 4 بهاران اقدام تا زمینه برای گرفتن تسهیلات فراهم شود.

وی با اشاره به وجود 15 هزار و 598 واحد مسکن مهر در کردستان تصریح کرد: از این تعداد مسکن مهر در استان 6 هزار و 350 واحد آن دارای پارکینگ مسقف و 9 هزار واحد دارای پارکینگ روباز است.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر 40 درصد از واحدهای مکسن مهر در کردستان دارای پارکینگ مسقف و 60 در صد دارای پارکینگ روباز است، افزود: امیدواریم نسبت به حل مشکل پارکینگ در واحدهای مسکن مهر در استان اقدام شود.

ویسی به وجود 5 هزار و 400 واحد مسکن مهر در پروژه فاز 1، 2 و 3 بهاران سنندج اشاره کرد و ادامه داد: همچنین تعداد پارکینگ های موجود در فاز 1، 2 و 3 بهاران روباز هستند.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 55 واحد مسکن مهر پروژه مسکن مهر فاز 4 بهاران تصریح کرد: تمامی پارکینگ ها در فاز 4 بهاران مسقف هستند اما اگر در پروژه مسکن مهر فاز دو بهاران سنندج وجود پارکینگ های روباز باعث مشکل می شود.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به مشکلات زیر بنایی در پروژه مسکن مهر دگایران سنندج بیان کرد: با گذاشتن جلسات هفتگی با شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع نیروی برق کردستان سعی در رفع مشکلات زیر بنایی در استان را داریم.

ویسی بر اتمام پایان مرحله نازک کاری 600 واحد از پروژه مسکن مهر دگایران سنندج، تصریح کرد: اگر در زمینه زیربنایی با مشکلاتی در این واحدها روبه رو نبودیم می توانستیم این واحدها را به بهره برداری برسانیم.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان از مشکلات زیر بنایی در پروژه مسکن مهر فراز اندیش سنندج خبر داد و اضافه کرد: با حل مشکلات زیربنایی متقاضیان این واحدها می توانند مسکن مهر خود را تحویل بگیرند.

ویسی با اشاره به مشکلات فاز یک مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان بیان کرد : در راستای رفع مشکلات فاز یک مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان قرار داد پیمانکار این پروژه فسخ شد.

وی با اشاره به فسخ قرار داد پیمانکار این پروژه در 23  تیرماه جاری تصریح کرد: متاسفانه به دلیل یا نا آگاهی اعضای این تعاونی و یا بی توجهی آنها کار فسخ قرار داد با پیمانکار این پروژه تا 3 مهر ماه جاری اجرایی نشد.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان عدم وجود ناظرین سازمان نظام مهندسی و تاخیر دو سه ماهه فسخ قرار داد با پیمانکار این پروژه را از مهمترین مشکلات پروژه مسکن مهر فاز یک خبرنگاران عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با تعیین ناظرین نظام مهندسی و آغاز کار در کارگاه این پروژه شاهد پیشرفت کاری در این پروژه باشیم.

ویسی در پایان بر رفع مشکلات جدی در پروژه های مسکن مهر سطح استان تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با رفع مشکلات شاهد بهره برداری و افتتاح سریع این واحدها در استان باشیم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394برچسب:مسکن مهر , تسهیلات , | 18:36 | نویسنده : afsaneh saify |

نقد روز نامه های جام جم، شرق و کیهان
مقاله
بیش از 2هزار مهندس ساختمان دارای پروانه اشتغال هستند
دولت کشاورزی پایدار را به صورت جدی پیگیری می کند
50 شرکت دانش بینان در کردستان در حال ثبت هستند
تعطیلات نوروز 48 گشت راهداری در جاده های کردستان فعالیت دارند
تعیین بیش از 2 هزار مورد بیمه بیکاری در کردستان
570 روستای کردستان آب آشامیدنی سالم ندارند
90 درصد از راه های استان در شرایط کوهستانی و تپه ماهور قرار گرفته اند
اکثرپروژه های مسکن مهر در کردستان درحال تعطیلی است
دو بانده کردن جاده های کردستان نیازمند اعتبارات طرح های ملی است
سمن ها از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند
توزیع روزانه 95 هزار لیتر آب در سطح روستاهای کردستان
کاهش 30 درصدی بارندگی‌های در کردستان
اتمام واحدهای مسکن مهر کردستان نیازمند تامین اعتباراست
عضویت 12 هزار کردستانی در نظام صنفی کشاورزی
سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در کشور به فرهنگ تبدیل شود
مصاحبه
98 هزار کشاورز کردستانی غرامت خشکسالی دریافت کردند
استفاده از جنگل ها و مراتع متناسب با توسعه جنگل ها ساماندهی شود
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ام جی